BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en serviceminded og struktureret blæksprutte, og har du lyst til at være en del af en fantastisk specialskole?
Er du uddannet inden for kontor og administration, og kan se dig selv som det trafikale midtpunkt? Så er du måske den sekretær vi søger.
Ellebækskolen søger en dygtig sekretær ca. 32 timer pr. uge fra 1. januar eller snarest derefter.
Du vil blive en del af et fantastisk team, som sætter humor højt. Det at gå på arbejde skal være hyggeligt og sjovt.
Vi er 6 medarbejdere på kontoret, og det er aldrig kedeligt.
Du vil få overleveret dine arbejdsopgaver fra vores nuværende sekretær, som skal overtage andre opgaver på skolen.
Det er vigtigt at du er omstillingsparat, imødekommende, fleksibel og serviceminded, da du i løbet af en dag vil være i berøring med både personale, forældre og elever.
Ansøgere med erfaring som skolesekretær herunder kendskab til KMD-elev på brugerniveau vil blive foretrukket.
Om dig og jobbet
Som skolesekretær her hos os er det allervigtigste at du er vild med børn og voksne, og at du kan overskue at blive afbrudt ofte, når der er behov for din hjælpende hånd.
Dine opgaver vil være mangeartede, men hovedopgaverne vil være kørselsordning, folkeskolens afgangsprøver samt elevadministration. Derudover står du for indkøb til skolen samt en masse ad hoc opgaver.
Din arbejdstid er placeret på 42 uger, og din ugentlige arbejdstid vil gennemsnitlig være på 34 timer.
Dine arbejdsområder:
-
Mail og telefonbetjening
-
Elev- og prøveadministration
-
Diverse indberetninger til eksterne, elevtal og karakter o. lign.
-
Hovedansvarlig for Aula
-
Kørselsordning
-
MU elev
-
Stillingsopslag
-
Hovedansvarlig for KMD Elev
-
KMD OPUS – betaling af regninger, udlæg og tjek at konti
-
Hovedansvarlig for Rakat – vores indkøbssystem
-
Bestilling af mødeforplejning
-
Øvrige sekretærfunktioner
Vi søger:
En kollega med en positiv og løsningsorienteret tilgang til opgaverne, men lægger især vægt på at du:
-
er serviceorienteret og imødekommende – både over for eleverne, pårørende, kollegaer og øvrige
-
kan trives med at være den vi alle henvender os til og kan levere i pressede situationer
-
har begge ben på jorden og er handlingsorienteret
-
er systematisk og arbejder struktureret
-
har en kontoruddannelse eller anden relevant uddannelse og meget gerne erfaring på skoleområdet
-
er engageret med en høj grad af selvstændighed og situationsfornemmelse
-
har et godt humør og bidrager til en god stemning og trivsel
-
kan understøtte ledelsen
-
kan arbejde i elevsystemet KMD Elev med elevdata og eksamen
Du kan læse mere om skolen på www.ellebaekskolen-koege.dk og/eller få yderligere information hos administrativ leder Erling Knappmann, skolesekretær Jane Lind og skoleleder Jeanne Riise på telefon 56672250.
Vi holder løbende samtaler dog senest torsdag den 4. januar 2023
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.
Skolen har placering på Lundegårdsvej 2, Gørslev, 4100 Ringsted.
Skolen er hjemhørende i Køge kommune, uanset postnummer er Ringsted.
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”Søg stillingen” og vedhæft din ansøgning og dit CV.
Læs mere om Køge kommune på www.koege.dk
Køge Kommune ønsker at fremme ligestillingen mellem mænd og kvinder uanset etnisk baggrund. Vi opfordrer derfor personer med dansk og anden etnisk baggrund at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ringsted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Køge Kommune, Torvet, 4600 Køge
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5955255