Værkstedassistent /Kundemodtager til Euromaster Ringsted

Profilbillede
dato

Bliver du glad, når den næste kunde træder ind af døren - eller ringer på telefonen for at bestille tid til service? Og er det naturligt for dig altid at have styr på både de små og store detaljer? Måske har du også god erfaring med forskellige administrative opgaver? Det er samtidig vigtigt at du har hænderne skruet rigtigt på, da jobbet er en kombination af arbejde på værkstedet og administrative opgaver.

Vi har travlt og brug for endnu en kollega til vores center i Ringsted, hvor vi dagligt hjælper vores mange kunder med dæk og service inden for alle kategorier.

Stillingen vil være med opstart hurtigst muligt.

Som kundemodtager er du centrets ansigt udadtil - og med største naturlighed går du forrest og giver vores kunder den allerbedste oplevelse, når de kommer forbi. Du har samtidig erfaring med arbejde på værkstedet, og finder det naturligt at hjælpe dine kolleger med dækskifte, finde dæk frem og andet forefaldent arbejde på værkstedet, i perioder hvor der er behov for dette.

Din uddannelse er ikke så vigtig - i stedet lægger vi i højere grad vægt på følgende: Du er glad, positiv og serviceorienteret - og du kan snakke med mange forskellige typer af mennesker. Du tager et naturligt ansvar for dit arbejdsområde, er omhyggelig og kvalitetsbevidst i alle dine opgaver - og du trives i en omskiftelig hverdag med mange bolde i luften, mens du har helt styr på alle de faste opgaver.

Vi har en positiv og uformel omgangstone, er glade for at gå på arbejde hver dag - og så er vi også ret stolte af at være en del af en organisation, som er Europamestre i medarbejdertilfredshed for 3. år i træk. Der er altid plads til spørgsmål og sparring, og vi lægger stor vægt på det gode sammenhold.

Vi har fokus på din faglige udvikling og videreuddannelse - og vi kan tilbyde dig individuel lønpakke med sundhedsforsikring og pensionsordning. Vi er et 100% danskejet selskab i Vulkan Group, og du vil komme til at arbejde med de bedste dækmærker, produkter og leverandører inden for branchen.


LIDT OM ARBEJDSOPGAVERNE

  • Du sørger for, at vores mange kunder føler sig velkomne og bliver taget godt imod.
  • Du besvarer telefon og mail - og fakturerer kunder i centret.
  • Du booker kunderne ind i centrets arbejdskalender.
  • Du varetager centrets administrative opgaver - bl.a. fakturering, styring af kalender og lettere administrative opgaver.
  • Derudover vil der være diverse ad hoc opgaver på værkstedet, som typisk vil være dækskifte, oprydning på dæklageret samt andre forfaldne opgaver på værkstedet.

LIDT OM DIG

  • Du sætter altid kunden i centrum og brænder for at give den gode kundeoplevelse.
  • Du er positiv med et smittende humør, gode samarbejdsevner - og du har en udadvendt personlighed.
  • Du er ikke bange for at tage fat og give en hjælpende hånd med.
  • Du er engageret, dynamisk og målrettet i din tilgang til jobbet og arbejdsopgaverne.
  • Du trives i en travl hverdag.
  • Du er rigtig god i din brug af telefonen - og har stærke IT-kompetencer.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte vores HR chef Lotte Vedel, på mail: lotte.vedel@euromaster.com eller på 2843 9475. Eller Operation Manager Per Birkmose på mail: per.birkmose@euromaster.com eller på 5353 7260. Vi indkalder løbende til samtale og lukker annoncen, når vi har fundet vores nye kollega. Du starter efter aftale - gerne hurtigst muligt.

Vi glæder os meget til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ringsted Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Euromaster Danmark A/S, Krøyer Kielbergs Vej, 8660 Skanderborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-07-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6046003

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet