Servicemindede konsulenter med viden om Sundhedsplatformen til den kliniske Servicedesk

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at yde god telefonisk support, og vil du være med til at supportere de 44.000 brugere af Sundhedsplatformen i Region Hovedstaden og Region Sjælland? Så har vi måske en stilling til dig.

Vi søger både fastansættelse samt et barselsvikariat, som løber frem til 31. august 2024.

Den kliniske Servicedesk er en del af Koncern Digitaliserings Supportenhed med ca. 80 medarbejdere. Via guidende support hjælper vi vores brugere, heriblandt læger og sygeplejersker med deres udfordringer på bl.a. Sundhedsplatformen. Vores hverdag består af en kombination af telefonopkald, sagsløsning i ServiceNow og Knowledge udvikling. Derudover supporterer vi også andre kliniske systemer på tværs af Region Sjælland.

Vi er et professionelt team bestående af 19 dedikerede kolleger, der motiveres af at yde en ekstraordinær service for vores sundhedsvæsen.

Vi kan tilbyde et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og et ønske om at spille hinanden gode. Vi bestræber os på at skabe selvledende teams, som giver en god balance mellem arbejdsliv, privatliv og bidrager positivt til begge dele.

Dine kommende kolleger Tannie og Helle fortæller: ”På vores kontor har vi altid travlt og en masser af spændende opgaver at tage os til, men der er altid plads til en snak samt et godt grin med kollegerne. Vi er god til at hjælpe hinanden og respekterer hinandens forskelligheder og kompetencer. Det her er et sted, der er rigtig rart at være.”

Dine opgaver som konsulent

Din primære opgave vil være at yde god service over telefonen i vores Servicedesk. Du vil blive en del af et selvledende team, der laver deres egen vagtplan, som sikrer dig et varieret arbejde i tidsrummet 7:30 – 15:30 med mulighed for rådighedsvagter uden for åbningstid.

Dine opgaver vil være:

  • Daglig 1. level telefonsupport på Sundhedsplatformen og andre kliniske systemer
  • 2. level opgaver på Sundhedsplatformen og andre kliniske systemer
  • Sagsregistrering og sagshåndtering i ServiceNow
  • Udfærdigelse af Knowledge artikler rettet mod både kollegaer og brugere.

Derudover forventes du at bidrage til udviklingen med input, sparring og fagligt engagement i hverdagen.

Udadvendt konsulent som trives med at yde 1. level support

Vi forventer, at du har en klinisk baggrund eller på anden vis har erfaring med Sundhedsplatformen.

Derudover skal du:

  • Være venlig, empatisk og imødekommende
  • Trives i en hverdag, hvor det går stærkt og ingen dage er ens
  • Være aktivt lyttende og have et stort servicegen
  • Ønske om at være en aktiv del af udviklingen i en stor koncern, som arbejder proaktivt med digitalisering.

Vil du gøre karriere hos os?

Kan du genkende dig selv i ovenstående? Så send os gerne din ansøgning senest den 29. december 2023. Vi forventer at afholde samtaler i uge 1 og 2. Vi ønsker tiltrædelse den 1. marts 2024 eller snarest muligt.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er 37 timer inkl. frokost med flextidsordning, samt mulighed for hjemmearbejdsdage.

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller Koncern Digitalisering generelt, er du velkommen til at kontakte Teamleder Camilla Jensen på mail camjen@regionsjaelland.dk eller telefon 22 54 09 02.

Vi ser frem til at høre fra dig og byde dig velkommen til vores team.

Koncern Digitalisering – Nordens førende indenfor digitalisering i sundhedsvæsenet

Vores vision er klar og ambitiøs. Vi vil være Nordens førende indenfor digitalisering i Sundhedsvæsenet i 2027. Vi arbejder derfor målrettet med at sikre de bedste teknologiske betingelser til gavn for regionens patienter, borgere, samarbejdspartnere og ansatte.

Du bliver en del af en tværgående organisation, hvor vi er specialiserede og dedikerede medarbejdere med mange forskellige fagligheder. Vi er omkring 500 ansatte, der hver dag går på arbejde for at levere digitalisering, understøttelse og support af den daglige drift til vores omkring 19.000 brugere. Dermed har vi berøring med stort set alle medarbejdere i regionen.

også at være tæt på.

Koncern Digitalisering er centralt placeret i Ringsted, så det er nemt at komme til os med både bil og tog. Dele af vores supportfunktion har lokation på regionens sygehuse. På den måde sikrer vi Lær os bedre at kende

Hjemmeside: Koncern Digitalisering - Region Sjælland - Vi er til for dig (regionsjaelland.dk)

Eller LinkedIn: LinkedIn

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 19.000 medarbejdere og et budget på 23 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ringsted Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Region Sjælland, Alleen, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5950139

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet