BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
VIKARO rykker, og vi søger en kollega, der kan hjælpe os med at finde nye vikarer og booke vikarer til opgaver hos vores kunder. Hvis du vil være med, bliver du central for vores udvikling.
Vi har brug for dig, hvis du har erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen, og drømmer om at være med til at bygge en forretning op.
Opgaver
- Du skal kontakte potentielle medarbejdere til vores vikardatabase. Det sker via telefon og SO-ME. Vi trækker på vores netværk, tager til messer, deler flyers ud og gør det, der virker.
- Derudover skal du matche vores vikarer med opgaver fra vores kunder. Nogle gange skal et match ske hurtigt og andre opgaver lægges til side.
- Kontakten med kunder i forbindelse med bookninger, forlængelse af ordrer, sygemeldinger osv. vil være en del af stillingen.
- Der vil også være administrative opgaver, timeregistrering og opgaver med SO-ME, så det er en fordel hvis du er tryg ved div sociale platforme.
Din profil
- Du er selvkørende, struktureret og tager initiativ, så vi kan få nye vikarer i folden og lavet gode match. Du er ikke bange for det rugbrødsarbejde det kræver at være ung virksomhed.
- Du må også gerne være kreativ og finde på nye måder at nå ud til folk.
- Du holder arbejdsglæden og -moralen høj. Også på dage med mange timer ved telefonen.
- Du går ikke kold, når 9 ud af ti takker nej, men jagter det næste ja.
- Du kommunikerer godt på dansk – både i tale og på skrift.
- Du har erfaring med IT, og kender til bookingsystemer og vikardatabaser, vi bruger Temponizer.
Hvem er vi?
VIKARO leverer vikarløsninger til byggeri, produktion og rengøring. Vi sætter en ære I at kende både vikarer og kunder, og vi tror på, at gode relationer giver succes. Vi har et par år på bagen og store ambitioner. Du skal være bevidst om at du ville blive en del af et team i en startup virksomhed. Hvis du kan og vil, bliver du helt central i vores udvikling. Pt. er vi på kontoret:
- Hans er sælger med stor erfaring i vikarbranchen. Han tager sig af nuværende og potentielle kunder. Hans har taget hele turen gennem branchen og bliver din mentor, når det gælder rekruttering, booking og kundepleje.
- Louise står for det administrative og bliver din leder i dagligdagen med fokus på arbejdsglæde og trivsel. Louise har før VIKARO arbejdet som sygeplejerske. Pt er Louise på deltidsbarsel.
- Carina og Dardan er personalekonsulenter. De er gode til mange bolde i luften og tænker kreativt i løsninger. De har begge tidligere erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen
- Gitte er kunde- og personalekonsulent. Gitte har fokus på nye kunder, men deltager også i at matche den rette vikar med rette virksomhed. Gitte har især fokus på lager og produktion. Gitte kommer også tidligere fra vikar- og rekrutteringsbranchen.
Om stillingen
- Stillingen er på 30-37 timer pr. uge efter aftale.
- Du får løn efter kvalifikationer.
- Du skal være fleksibel i travle perioder/ferier og indgå i en telefonvagtordning.
- Vi har kontor i gåafstand til Ringsted Station.
Send ansøgning og CV til lma@vikaro.nu – vi glæder os til at høre fra dig. Ansøgningsfrist d. 20/5-24.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ringsted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
VIKARO ApS, Mellem Broerne, 4100 Ringsted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6041981