Vi søger en ny kollega, som har lyst til at gøre en forskel i Ringsted Kommune som sagsbehandler på hjælpemiddelområdet. Stillingen er en fast stilling på 37 timer om ugen.
Du vil blive en del af et team, som består af 9 kolleger, hhv. ergo- og fysioterapeuter og administrative sagsbehandlere.
Vi løser sagsbehandlingsopgaver inden for følgende områder: Hjælpemidler, forbrugsgoder, boligindretning, kropsbårne hjælpemidler og handicapbiler. Derudover leverer vi APV-hjælpemidler til vores kolleger i helhedsplejen. Vi er et godt team med mange kompetencer og høj faglighed, som vi værdsætter at dele med hinanden.
Vi søger en sagsbehandler, som brænder for at arbejde med bilsagsbehandling - gerne med erfaring. Vi ser også gerne din ansøgning, hvis du i stedet har erfaring med sagsbehandling inden for et eller flere af de andre områder teamet arbejder med.
Vi søger en kollega der:
- Har en sundhedsfaglig uddannelse som ergo- eller fysioterapeut. Det kan også være at du er kontoruddannet og har erfaring med sagsbehandling inden for hjælpemiddelområdet.
- Har lyst til at arbejde med områdets lovgivning og sagsbehandling af denne
- Har kendskab til og gerne erfaring med hjælpemidler og bilsagsbehandling
- Er stærk i skriftlig kommunikation og god til at formidle
- Har lyst og evne til dialog og service over for kommunens borgere, pårørende, kolleger og samarbejdspartnere
- Kan samarbejde på kryds og tværs
- Er myndighedsperson og kan tage ansvar
- Kan lave individuelle vurderinger, og samtidig træffe afgørelser efter gældende kvalitetsstandarder og kommunens serviceniveau
- Kan arbejde selvstændigt og systematisk, og trives i en travl hverdag
- Har evner og lyst til administrative opgaver, gerne med kendskab til omsorgssystemet Nexus
- Har kørekort til almindelig bil
Hvis du kan sige ja til flere af ovenstående punkter, lover vi til gengæld en spændende arbejdsplads med gode kollegaer og mange interessante udfordringer, og kan tilbyde dig følgende:
- En grundig oplæring
- En høj grad af selvstændighed i et job med mange spændende udfordringer
- Engagerede og hjælpsomme kolleger med fokus på høj faglighed og plads til spørgsmål
- En faglig koordinator og en ledelse med fokus på trivsel, rammer til selvstændig opgaveløsning og ikke mindst plads til grin
- Flextid
- En arbejdsplads centralt beliggende på Sjælland, med gode transportmuligheder i alle retninger, hvad enten du kommer i bil, bus eller tog
Er du stadig interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte faglig koordinator, Helle Stjernø på tlf.: 5762 7926 eller souschef Tina Henriksen på tlf.: 2012 5937
Ansøgningsfrist er d. 20. august 2025.
Hvis du inviteres til en samtale, kan du forvente at høre fra os fredag d. 22. august 2025.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag d. 26. august 2025.
Ansættelse fra 1. oktober 2025.
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.
Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen ”Send ansøgning” under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ringsted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Ringsted Kommune, Amtstue Alle, 4100 Ringsted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-08-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/0c3880ca-4af4-42bb-b59b-0afebeb2f17d