BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du gerne være en af vores nye Application Managers med ansvar for en lang række applikationer, der sikrer vores forretning? Vi holder hele Region Sjælland kørende med omkring 20.000 medarbejdere og 850.000 borgere.
Koncern Digitalisering arbejder struktureret og proaktivt med udvikling af vores mange applikationer. Vi arbejder kontinuerligt på at forbedre driften samt udvikle og optimere vores portefølje af applikationer. I applikationsteamet har vi brug for to Application Managers, der kan drive nogle spændende områder med flere applikationsspecialister tilknyttet og med tæt dialog til forretningen.
Høj faglighed og stærke samarbejdsrelationer
Du bliver en del af en arbejdsplads, som er præget af høj faglighed, professionel opgaveløsning og en god kombination af samarbejde og selvstændighed.
Vores arbejdsdag er præget af høj hastighed, hvor du får mulighed for at udfordre dig selv i overensstemmelse med dine ambitioner og kompetencer, samtidig med at du i høj grad selv kan prioritere dine opgaver og planlægge din tid.
Som Heidi Thybo Dollerup, Application Manager fortæller om jobbet: ”Jeg oplever høj faglighed og professionalisme i opgaveløsningen. Der sparres og samarbejdes på tværs af organisation og fagområder. Mine kollegaer er støttende og opmærksomme, og vi drager omsorg for hinanden både i det faglige og personlige”.
Dine opgaver som Application Manager
I stillingen skal du løfte opgaver, der spænder lige fra kontrakt- og leverandørstyring, licensstyring, ændringshåndtering, roadmap udarbejdelse, styring af konfigurationsopgaver til diverse ad hoc opgaver relateret til området. Endvidere vil du blive involveret i opgaver, der har en mere projektorienteret tilgang, og du vil ligeledes skulle drive mindre projekter samt deltage i større projekter.
Dine opgaver vil i flere sammenhænge skulle løses i tæt samarbejde med dit områdes applikations specialister, forretningskonsulent, infrastruktur og ServiceDesk samt de superbrugerorganisationer, som er etableret på tværs af forretningen.
Har du erfaring med at drifte, vedligeholde og udvikle applikationer?
Som Application Manager skal du kunne sikre og bevare overblikket over både drift og udvikling - også når det går stærkt. Du påtager dig rollen med at involvere den relevante ledelse, sikre opbakning og beslutninger i rette tid samt at indgå i et tæt og loyalt samarbejde med både interne og eksterne interessenter.
Vi forventer, at du besidder flere af følgende faglige kompetencer:
• Erfaring med leverandørstyring
• Erfaring fra projektdeltagelse eller projektledelse samt erfaring med koordinering eller faglig ledelse af mindre teams
• Erfaring med Contract Management
• Kendskab til ITIL principper eller er ITIL certificeret (Vi tilbyder uddannelse).
Stærk til involvering og helhedsorientering
Vi lægger stor vægt på, at du kan agere professionelt, er selvledende og er god til at inddrage andre i opgaveløsningen samtidig med, at du tager ansvar for at opgaverne bliver løst.
I rollen er det vigtigt, at du både kan fokusere på helheden og samtidig arbejde i dybden med de enkelte opgaver, og kan se og foreslå gode løsninger.
Vi søger dig, som kan gennemskue opgavens karakter og samtidig formår at inddrage relevante parter i løsningsprocessen. Vi ser gerne, at du kan agere som facilitator, både internt og eksternt, samt at du besidder gode formuleringsevner.
Bliver du nysgerrig – så kontakt os gerne
Kan du genkende dig selv i ovenstående? Så send os gerne din ansøgning senest den 8. januar 2024.
Der holdes samtaler løbende og tiltrædelse ønskes snarest muligt.
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er 37 timer inkl. frokost med flextidsordning.
Skulle du have spørgsmål til stillingen eller Koncern Digitalisering generelt, er du velkommen til at kontakte teamleder Thomas Petersen på: 51 59 33 58.
Koncern Digitalisering – Nordens førende indenfor digitalisering i sundhedsvæsenet
Vores vision er klar og ambitiøs. Vi vil være Nordens førende indenfor digitalisering i Sundhedsvæsenet i 2027. Vi arbejder derfor målrettet med at sikre de bedste teknologiske betingelser til gavn for regionens patienter, borgere, samarbejdspartnere og ansatte.
Du bliver en del af en tværgående organisation, hvor vi er specialiserede og dedikerede medarbejdere med mange forskellige fagligheder. Vi er omkring 500 ansatte, der hver dag går på arbejde for at levere digitalisering, understøttelse og support af den daglige drift til vores omkring 19.000 brugere. Dermed har vi berøring med stort set alle medarbejdere i regionen.
Koncern Digitalisering er centralt placeret i Ringsted, så det er nemt at komme til os med både bil og tog. Dele af vores supportfunktion har lokation på regionens sygehuse. På den måde sikrer vi også at være tæt på.
Lær os bedre at kende
Hjemmeside: Koncern Digitalisering - Region Sjælland - Vi er til for dig (regionsjaelland.dk)
LinkedIn: https://bit.ly/40K6M
Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 19.000 medarbejdere og et budget på 23 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ringsted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Sjælland, Alleen, 4180 Sorø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5957868