BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for forhandling og udbud, og vil du være med til at optimere og højne kvaliteten af offentlige IT-indkøb til en organisation i stærk udvikling? Så er du måske vores nye kollega.
I Koncern Digitalisering er det vores opgave at forhandle de bedste indkøbsaftaler inden for IT-produkter og konsulentydelser, herunder aftaler under udbudsgrænsen, indkøb på SKI og EU-udbud. Vi laver aftaleindgåelse indenfor IT-udstyr, licenser, telefoni, netværk, service/support og forskellige konsulentydelser. Vores mål er at sikre optimale aftaler med fokus på pris, kvalitet, kategoristyring samt ressourceoptimering for gennemførelse af udbuddet, som afspejler regionens nuværende og fremtidige behov.
Til vores Udbud og Indkøbsteam søger vi nu en udbudsprojektleder, der kan gennemføre både ordinære udbud og miniudbud. Du skal kunne se muligheder for aftaleindgåelse bredt og kunne tænke nyt i forhold til traditionel udbudshåndtering og udbudsdesign. Her gør vi ikke nødvendigvis, som vi gjorde i går, men sætter spørgsmålstegn ved, om det, vi gjorde i går, var den optimale løsning.
Et arbejdsfællesskab, hvor vi har hinanden i tankerne
Du bliver en del af Udbud og Indkøbsfunktionen på ca. 12 kolleger, som har base i flotte, moderne kontorer på Ringsted Sygehus, hvor vi har vores egne lokaler og kantinefaciliteter. Her sørger vi for, at du falder godt til, både fagligt og socialt.
Vi har stort fokus på den gode rådgivning og håndtering af udbudslovningen samt et vedvarende fokus på et godt og udviklende arbejdsmiljø i teamet.
Vi undersøger og afprøver nye processer og udbudsformer med den fællesnævner at gøre kvaliteten lidt bedre end sidste gang. Hos os griber vi udviklingspotentialerne, Chefkonsulent Per Thomsen fortæller;
”Når man arbejder med udbud i Udbud og Indkøb, skal man være klar til at omstille sig. Et udbud er aldrig det samme som sidste gang, og der er altid noget, som kan forbedres eller udvikles siden sidst. Det giver mig stor tilfredsstillelse, når man i samarbejde med forretningen har udarbejdet nye tiltag i udbudsstrategien. Tiltag som efterfølgende bliver implementeret i udbuddet, og som resulterer i, at kommende indkøb bliver billigere og/eller kvalitativt bedre. Det motiverer mig at tage ansvar i hele processen og vide, at det er min indsats, der er afgørende for, at gevinsterne realiseres”
Udbudsprojektleder med erfaring inden for udbud og projektledelse
Vi ser gerne, at du har erfaring med udarbejdelse af udbudsbekendtgørelser, udbudsbetingelser, kravspecifikationer, kontrakter, evalueringer samt generel gennemførelse af udbud. Det er ligeledes en fordel, men ikke en forudsætning, hvis du har kendskab til IT-udbud. Derudover ser vi gerne, at du har erfaring med projektledelse baseret på principperne i Prince 2, og har arbejdet med styregrupper.
Du skal kunne organisere og strukturere dit arbejde på højt niveau. Dette er særligt væsentligt for, at du kan lykkes succesfuldt i de komplicerede projekter. Herudover forestiller vi os, at du besidder mange af nedenstående kompetencer og er villig til at lære resten:
- Er vedholdende – også når processerne trækker ud
- Er dygtig i skriftlig og mundtlig formidling
- Evner at være en god faglig sparringspartner for kollegaer og ledelse
- Møder kollegaer og nye opgaver med positivitet og entusiasme
- Tager aktivt del i udviklingsønsker og gennemførelse.
Hvis du er nyuddannet, vil du blive oplært med bl.a. sidemandsoplæring, således du får et praktisk kendskab til udbud.
Vil du gøre karriere hos os?
Hvis du vil være en del af teamet, så send os din ansøgning senest onsdag den 7. august 2024, via nedenstående link. Vi forventer at afholde 1. og evt. 2. samtaler hhv. tirsdag den 13. august 2024 og tirsdag den 20. august 2024.
Tiltrædelse er den 1. oktober 2024.
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst mellem regionerne og forhandlingsberettiget organisation. Som ansat i Region Sjælland får du flere fordele, der hjælper hverdagen til at hænge sammen. Du får nemlig flekstidsordning, gode muligheder for hjemmearbejde og 16-18 % i pension, alt efter din overenskomst.
Kaffemøder
Vi tilbyder også at holde kaffemøder (både fysisk og virtuelt), hvor du kan møde en fra teamet eller udbudschefen, og få afklaret nogle af dine spørgsmål og få en bedre forståelse for vores organisation og opgaveporteføljen. Du kan også mere om os som arbejdsplads her.
Hvis du ønsker at snakke med en fra teamet, kan du kontakte Per Hedelund Thomsen på 9357 6602 eller perht@regionsjaelland.dk med henblik på at aftale et kaffemøde i uge 31.
Hvis du ønsker at snakke med Udbuds- og Indkøbschef Simon Fischer, kan han kontaktes på 42 6598 80 eller sifi@regionsjaelland.dk med henblik på aftale et kaffemøde i uge 28 eller den 5. og 6. august 2024.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Koncern Digitalisering – Nordens førende indenfor digitalisering i sundhedsvæsenet
Vores mål er klart og ambitiøst. Vi vil være Nordens førende indenfor digitalisering i Sundhedsvæsenet i 2027. Vi arbejder derfor målrettet med at sikre de bedste teknologiske betingelser til gavn for regionens patienter, borgere, samarbejdspartnere og ansatte.
Lær os bedre at kende
Profilside | Hjemmeside | LinkedIn
Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 19.000 medarbejdere og et budget på 23 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ringsted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Sjælland, Alleen, 4180 Sorø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6072997