BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du arbejde med bogføring, opkrævning og mellemkommunale afregninger og trives du med en arbejdsdag præget af ansvar og selvstændighed?
Om stillingen
I Indkøb og Regnskab, der organisatorisk er en del af staben Økonomi, HR og Løn, søger vi en økonomimedarbejder, der gennem samarbejde med de øvrige økonomimedarbejdere kan understøtte kommunens økonomistyring og rådgive de decentrale faglige enheder om økonomi.
Dine primære opgaver er:
- Bogføring af fakturaer primært på det sociale område, Myndighedsenheden og Ældreområdet
- Opkrævning af borgere, fakturering til andre kommune
- Ledelsestilsyn
- Support til decentrale enheder i KMD OPUS samt udarbejde systemændringer
- Toldmoms
Hvem er du
Du har en relevant økonomisk baggrund og erfaring med økonomiopgaver. Du brænder for dine arbejdsopgaver, har et solidt kendskab til bogføring og arbejder selvstændigt. Du har gode samarbejdsevner samt formår at være en aktiv medspiller i teamet.
Vi lægger herudover vægt på, at du:
- er indstillet på, at opnå resultater gennem et samarbejde mellem Økonomiafdelingen og fagområderne
- er serviceminded og forstår dine samarbejdspartneres behov
- arbejder struktureret og effektivt
- deler din viden samt bidrager til læring i afdelingen
- har kendskab til OPUS eller et tilsvarende ERP-system
Afdeling
Indkøb og Regnskab er forankret i staben Økonomi, HR og Løn. Indkøb og Regnskab har 13 medarbejdere, der har erfaring med indkøb, regnskab, bogholderi og opkrævning.
Vi tilbyder
Du vil møde en arbejdsplads, hvor dine kolleger er både selvkørende og holdspillere. Vi vægter sparring på kryds og tværs højt, samt skabelse i samspil med hinanden, hvor vi kan drage fordel af hinandens kompetencer.
Vi er en afdeling, som sætter pris på humor og åbenhed – og lægger vægt på at indgå i det sociale fællesskab. Vores samarbejde er præget af høj faglighed, loyalitet og fleksibilitet overfor såvel interne som eksterne samarbejdspartnere.
Der vil blive tilbudt kurser og efteruddannelse efter behov.
Du kan forvente:
- spændende og afvekslende opgaver
- plads til selvstændighed i opgaveløsningen og hjælpsomme kollegaer
- faglige udfordringer og personlig udvikling
- en velfungerende arbejdsplads med højt til loftet, uformel atmosfære og let til smil
Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 27. oktober.
Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ringsted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Økonomi og Indkøb, Sct. Bendtsgade 1, 4100 Ringsted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5925324