BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du smilende og udadvendt med flair for kommunikation og relationer? Så er du måske den rigtige kandidat til vores spændende og nyoprettede stilling som konsulent i leverandørsupport, på Sjælland, med opstart 01.03.2024 - eller snarest derefter.
Vi søger en positiv kandidat, der trives i mødet med nye mennesker og med varierende opgaver. Du skal hjælpe vores kunder med at skabe relationer i butikkerne, velorganiserede hylder og rettidige bestillinger af varer til detailhandlen. Som salgskonsulent vil du fungere som leverandørernes forlængede arm og øjne i butikkerne, så de trygt kan bruge energien på andre opgaver.
En væsentlig del af dine opgaver vil være i detailhandlen, men der er stor variation i jobbet som også dækker mercher-opgaver både i DIY-butikker og forskellige detailkæder. Fordelingen af opgaver varierer, så der i perioder er meget travlt. Vi lover dig mindst 25 timer om ugen i gennemsnit, men vil ofte have flere timer.
Dine hovedopgaver inkluderer:
- Indsalg af vores kunders varer og relation til detailbutikker.
- Bestillinger i samråd med butikkerne og opfyldning varer og displays.
- Sikring af korrekt placering af produkter i butikkerne.
- Diverse ad hoc-opgaver i DIY- og detailkæder (opfyld, trimning, etablering af udstillinger mv.)
Din profil:
- Du er villig til at tage initiativ og være fysisk aktiv.
- Trives med en selvstændig rolle i et dynamisk miljø.
- Stabil og pålidelig.
- Du taler og forstår dansk både skriftligt og mundtligt.
- Erfaring inden for detailhandlen er en fordel.
Krav:
- Du skal have et gyldigt kørekort til personbil
Som virksomhed tilbyder vi:
- Minimum 25 timer om ugen med god mulighed for flere timer.
- En alsidig arbejdsdag, hvor ingen dage er ens. Du vil spille en central rolle, som vores ansigt udadtil over for kunderne. Du får mulighed for at arbejde i en bred vifte af dagligvarekæder og DIY-kæder med forskellige leverandører.
- Arbejdstider primært på hverdage mellem kl. 06.00-16.00 og ingen arbejde i weekenden som udgangspunkt. Vi prioriterer gensidig fleksibilitet.
- Aflønning: timeløn efter kvalifikationer
Om os:
Eventforce Retail er en servicevirksomhed med adresse i Aalborg. Vi har været aktive siden 1999 og fokuserer primært på salg og merchandising inden for detailbranchen. Vores mål har altid været at skabe værdi og vækst for vores leverandører i butikkerne.
Du kan læse mere om vores virksomhed her: www.eventforce.dk
Lyder det som et job for dig? Og du er klar til at være vores og kundernes forlængede arm ude i butikkerne? Så bedes du sende din ansøgning til job@eventforce.dk med emnet ”Salgskonsulent/Merchandiser – Sjælland”
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på tlf.: 2541 5137 på hverdage mellem kl. 8.00 og 16.00. Vi ser frem til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ringsted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
EVENTFORCE RETAIL ApS, Krebsen, 9200 Aalborg SV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5971306