BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du passioneret omkring bygge- og planlovgivning, og har du lyst til at bidrage til at forme fremtidens landskaber i kommunale omgivelser? Så har vi brug for dig i vores nye sekretariatsfunktion for landzone- og byggesagshåndtering.
Stillingen er på fuld tid, og i et vikariat som udløber 31. juli 2026.
Om jobbet:
I denne stilling vil du arbejde tæt sammen med fagmedarbejdere indenfor byggesag- og landzone-teamet. Du bliver en del af et team, der vægter fællesskab og professionel sparring højt, og du vil have rig mulighed for at udvikle dine kompetencer inden for både lovgivning og teknisk sagsbehandling.
Vores nye sekretariat for landzone- og byggesagshåndtering er en del af en bredere indsats for at styrke håndtering og servicemål på kommunens bygge- og planlægningsområde.
Hovedopgaver:
- Screening og indledende håndtering af bygge- og landzonesager, herunder dialog med ansøgere om indsendt materiale mv.
- Tværfagligt samarbejde med andre afdelinger for at sikre en helhedsorienteret tilgang til sagsbehandlingen.
- Bidrage til udvikling og optimering af interne processer i sekretariatet.
Hvem er du?:
- Du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for offentlig administration, og suppleret med konkret, teknisk erfaring fra det kommunale område på byggesag- og landzoneområdet.
- Du er analytisk stærk og struktureret i din tilgang til komplekse sager.
- Du er en god kommunikator, som kan formidle komplekse forhold klart og tydeligt både skriftligt og mundtligt.
- Du trives i et dynamisk arbejdsmiljø og er i stand til at arbejde selvstændigt såvel som i teams.
Vi tilbyder:
- En spændende og travl hverdag med mange forskelligartede opgaver indenfor hovedsagelig Plan og byggesagsområdet.
- En central rolle i opbygningen af et nyt sekretariat, hvor du kan påvirke udviklingen og implementeringen af best practices.
- Et stærkt fagligt miljø med dygtige og engagerede kolleger.
- Fleksible arbejdstider og gode personalegoder, herunder tilskudsordning til motion og sundhedsfremmende aktiviteter.
- Muligheder for faglig og personlig udvikling gennem kurser og seminarer.
- Personaleklub som løbende har spændende events og attraktive tilbud.
- Feriefond med adgang til +45 feriehuse i Danmark og EU.
- Flextid.
Ansøgningsfrist: 30. maj 2024.
Interviews forventes afholdt i uge 23
Hvis du har spørgsmål til jobopslaget, er du naturligvis velkommen til at kontakte teamleder Louise Hansen på tlf. 20 37 71 21 eller teamleder Kristian F. Lønborg på tlf. 20 31 01 41
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er et vikariat der udløber 31. juli 2026 på 37 timer/ugentligt. Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.
Ringsted Kommune arbejder aktivt for at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling i henhold til vores ansættelsespolitik. Vi opfordrer derfor alle uanset etnisk baggrund, både dansk og anden, til at søge den opslåede stilling.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ringsted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Ringsted Kommune, Rønnedevej, 4100 Ringsted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6051811