Havarikommissionen søger sekretariatsmedarbejder (20 timer - tidsbegrænset)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Havarikommissionen for Civil Luftfart og Jernbane er en selvstændig institution under Transportministeriet, der har til opgave at undersøge jernbaneulykker, flyvehavarier og alvorlige hændelser med henblik på forebyggelse. 

Vi er en mindre statsorganisation på 10 medarbejdere, der har kontor i Ringsted. 

Som sekretariatsmedarbejder vil du få en opgaveportefølje, hvor du varetager opgaver inden for blandt andet korrekturlæsning, udsendelse af nyhedsbreve og en bred vifte af generelle administrative opgaver.   

Arbejdet vil blandt andet omfatte:
-    korrekturlæsning, tilgængeliggørelse og udgivelse af nyhedsbreve
-    indkøb – ift. statens indkøbsaftaler mm.
-    elektronisk fakturagodkendelse
-    udarbejdelse og vedligeholdelse af procedurer
-    vagtplanlægning mm.


Vi søger en sekretariatsmedarbejder, som
-    har lyst til at arbejde med en bred opgaveportefølje 
-    har gode skriftlige egenskaber på dansk, herunder formidling og tegnsætning mm.
-    er indstillet på at gøre en ekstra indsats og lære nye arbejdsområder 
-    arbejder selvstændigt og tager ansvar for interne og eksterne deadlines
-    har gåpåmod, godt humør og er positiv


Det er en forudsætning, at du kan sikkerhedsgodkendes af PET. 


Vi tilbyder:
-    et alsidigt job med mange forskellige opgaver 
-    flekstid og fleksibel arbejdstilrettelæggelse 
-    gode kollegaer og en uhøjtidelig omgangstone

Løn- og ansættelsesvilkår 
Aflønning sker i henhold til fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen for HK/STAT for kontorfunktionærer.

Der er tale om en ugentlig arbejdstid på 20 timer, og stillingen er tidbegrænset i et år.

Stillingen egner sig som enten deltidsansættelse eller fleksjob.

Yderligere oplysninger 
Ved spørgsmål til stillingen kan du kontakte enhedsleder for Sekretariatet Julie Olsen for at høre nærmere, enten pr. mail hr@havarikommissionen.dk eller på 33 14 70 80. 

Vi forventer at afholde samtaler i uge 50/51. 

Din ansøgning:
Send din ansøgning samt CV senest den 10. december 2023 pr. mail hr@havarikommissionen.dk, du bedes emnegive mailen med Ansøgning

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ringsted Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Havarikommissionen for Civil Luftfart og Jernbane, Jættevej, 4100 Ringsted

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5948247

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet