BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du klar til at sætte dit præg på fremtidens jernbane? Banedanmark søger en engageret projektleder til sektionen Data og Dokumentation i Infrastrukturdivisionen.
Vi søger en passioneret person, der kan lede og drive afgørende projekter. Projekterne vil variere i kompleksitet og omfang, men vil typisk kræve, at projektlederen er god til at sikre fremdrift og styring.
Du har erfaring med projektledelse i et administrativt miljø og begår dig sikkert på alle niveauer i en organisation. Du mestrer alle faser i et projekt (eller har mod på at lære dem) og forstår både vigtigheden af solid planlægning såvel som ledelse og rapportering.
Om stillingen:
Din kommende leder Anne udtaler: "I vores afdeling stræber vi efter ikke blot at være kolleger - vi er et team, et fællesskab, og vi kan lide at arbejde med opgaver, hvor der er noget på spil. Kom med på togrejsen, og lad os skabe noget sammen!"
Som projektleder vil dine hovedopgaver omfatte:
- At være ansvarlig for planlægning, styring og eksekvering af projekter
- At sikre at tidsplaner og budgetter bliver overholdt
- At identificere og håndtere udfordringer og risici i projekter
- At skabe effektiv kommunikation med interessenter og samarbejdspartnere
- At hjælpe med dokumentation og kvalitetssikring af projektleverancer
Om dig:
Vi leder efter en kandidat med:
- Gerne omkring 3 års erfaring inden for projektledelse
- Kendskab til projektledelsesværktøjer og frameworks, gerne certificeret (f.eks. PRINCE2, IPMA eller statens IT-projektstyringsmodel)
- Erfaring med ledelse af projekter inden for IT eller digitalisering
Du har lyst til at dygtiggøre dig ved løbende at holde dig ajour med de nyeste metodikker og trends inden for dit felt, og vil gerne sparre med dine kollegaer og leder omkring dine faglige kompetencer. Vi forventer ikke at du kan det hele, men vi støtter meget gerne din udvikling og der lægges i Banedanmark stor vægt på efteruddannelse og kompetenceudvikling i tæt samarbejde mellem dig og din leder ud fra dine ønsker.
Din nye arbejdsplads
Sektionen leder arbejdet med banens data og tekniske dokumentation for infrastrukturen, ledningsdata, LiDAR-punktsky samt GIS-området.
Infrastrukturdivisionen i Banedanmark er ansvarlig for planlægning, udvikling og vedligeholdelse af jernbanens fundament, herunder spor, signalanlæg, broer og stationer. Vi håber at du har lyst til at bidrage til udviklingen og implementeringen af Banedanmarks nye Asset Management strategi.
Din nye arbejdsplads er Banedanmarks moderne domicil ved Ringsted station, som huser ca. 350 kolleger.
Løn og ansættelsesvilkår
Som akademiker ansættes du efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og AC.
For HK er ansættelsen omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark.
Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 3, sats 3, Provins.
For både AC og HK gælder det, at den endelige løn fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Udover basislønnen kommer pension og eventuelle lokale tillæg.
Kontakt og ansøgning
Vil du vide mere om stillingen, så sektionschef Anne Ohlin Ladegaard på aonl@bane.dk. Send os din ansøgning snarest, da vi vurderer og indkalder til samtaler løbende. For at søge stillingen, klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.
Går du videre fra de indledende samtaler, vil der blive indhentet referencer fra tidligere arbejdsgiver. Du vil blive informeret inden, at der bliver indhentet en reference.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ringsted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Banedanmark, Teknik, Godsbanevej 2, Godsbanevej , 4100 Ringsted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6041913