Contract manager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at styrke Danmarks infrastruktur? Så får du nu muligheden for at bidrage aktivt til Banedanmarks vedligeholdelsesstrategi og være med til at lægge de juridiske og kommercielle spor til fremtidens bæredygtige transport.

Er du en erfaren Contract Manager, er du kvalitetsbevidst, og kan du lide at arbejde målrettet, strategisk og selvstændigt? Så er her en spændende jobmulighed, hvor du kan få tilfredsstillet alle dine faglige ambitioner og være direkte med til at støtte den grønne omstilling. Vi er netop nu på udkig efter en erfaren og dygtig Contract Manager, der skal varetage kontraktstyring og kontraktopfølgning på vores stærkstrømsområde i tæt samarbejde med vores mange dygtige fagspecialister.

Som Contract Manager i Banedanmark er du med i front og er en nøgleperson i relation til kontraktstyring og opfølgningen på vores Leverandører. Vi arbejder ofte på tværs af vores mange lokationer i landet og altid med fokus på at skabe værdi og målbare resultater for Banedanmark, der alle bidrager til fremtidens klimavenlige jernbane.

Du får en vigtig rolle

Du kommer til at arbejde med og understøtte fagområderne i Infrastruktur med styring af kontrakterne. Ansvaret for kontraktstyringen ligger ikke kun hos Contract Manageren, men er et tæt samarbejde mellem fageksperter, byggeleder, og de øvrige tværgående støttefunktioner, hvor du får en vigtig rolle i at sikre, at Banedanmark får de aftalte ydelser, til den aftalte tid og pris. Derudover rummer dit CV:

  • Du har gerne en relevant uddannelse som for eksempel cand.jur. eller cand.merc.jur, men dette er ikke et krav
  • Erfaring med kontraktstyring, herunder stærke kompetencer inden for kontrakt- og aftaleretten
  • Er dygtig til at kommunikere klart og tydeligt på skrift og i tale på såvel dansk som engelsk
  • Er god til at skabe stærke samarbejdsrelationer
  • Erfaring med løbende opfølgning med fokus på de kontraktuelle forpligtigelser, herunder monitering af både økonomiske og tekniske performanceparametre
  • Erfaring med løbende procesudvikling og optimering af samarbejdet og aftalekomplekset
Din nye afdeling

Du kan se frem til at blive en del af et fantastisk team, hvor du får ca. 14 dygtige Contract- og Sourcing Managers, samt to kontraktsupporter som dine nærmeste kollegaer. Vi sætter stor pris på det gode arbejdsmiljø, kollegialt samvær og faglig sparring på tværs af vores lokationer.

Vi tilbyder dig både ansvar og faglige udfordringer, som er tilpasset dit erfaringsniveau. Samtidig får du gode muligheder for at udvikle dig både personligt og fagligt. Vi lægger vægt på værdierne gensidig respekt, ambitioner og ansvar. Vi tilbyder et spændende og varierende job i et dynamisk, uformelt og levende miljø.

Som Contract Manager får du en bred berøringsflade, hvor du er i tæt dialog med vores samarbejdspartnere og resten af Banedanmark. Der er mulighed for ansættelse på enten vores lokation i Fredericia eller Ringsted – alt efter hvad der er mest hensigtsmæssigt i forhold til din egen bopæl. Begge lokationer ligger tæt på stationen. For begge lokationer gælder det desuden, at der er tilknyttet en sundhedsordning, ligesom vi gør meget ud af gensidig fleksibilitet, og at arbejdsliv og privatliv hænger sammen. Det vil også være muligt at planlægge op til 2 hjemmearbejdsdage i ugen, hvis dine arbejdsopgaver tillader det. Derudover er der fitnessrum og Kantineordning på flere af vores lokationer.

Løn

Som akademiker ansættes du i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ellers er ansættelsen omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT, Danmark. Stillingen er placeret i løngruppe 4.

For både AC og HK gælder det, at den endelige løn fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer samt at der tilkommer pension i henhold til overenskomsten.

Kontakt og ansøgning

Send venligst din ansøgning med CV via vores hjemmeside. Vi indkalder løbende til samtaler. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Teamleder Tina Merrill.

Går du videre fra de indledende samtaler, vil der blive indhentet referencer fra tidligere arbejdsgiver. Du vil blive informeret inden, at der bliver indhentet en reference. 

Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ringsted Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Banedanmark, Teknik, Godsbanevej 2, Godsbanevej , 4100 Ringsted

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5986951

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet