Har du lyst til at være en del af udviklingen på en stor erhvervsskole, der uddanner til fremtidens arbejdsmarked?
Brænder du for både at håndtere komplekse administrative opgaver og samtidig give en god kundeoplevelse? Så er du måske vores nye kollega i uddannelsesadministrationen på ZBC.
Du har følgende kompetencer
- Du har en kontoruddannelse, og du har opdateret erfaring med elev- eller kursusadministration på en erhvervsskole. Du har eller er i gang med en overbygning svarende til en administrativ akademiuddannelse.
- Et stærkt digitalt mindset og gode IT-kompetencer.
- Du arbejder kvalitetsbevidst, løsningsorienteret og med stor præcision. Herudover kan du skabe struktur og holde overblik
- Du er god til at opbygge relationer og naturligt indgår i samarbejde på tværs af organisationen.
- Du kan arbejde selvstændigt og er selvkørende.
- Du bidrager aktivt til at løfte teamets opgaver, og du tager ansvar for, at opgaverne løses korrekt og inden for deadline.
Du kombinerer faglighed og erfaring med professionel service, for at sikre høj kvalitet i den administrative opgave og en god kundeoplevelse i kundens møde med ZBC.
Du trives i et miljø, hvor du både udfordrer eksisterende vaner og traditioner, og medvirker til at udvikle og optimere administrative processer og arbejdsgange.
Dine opgaver vil blandt andet omfatte
- EUD-administration fra start til slut – herunder optagelse af elever, oprettelse af hold og uddannelsesforløb, registrering og sagsbehandling af elever
- Udsendelse af information
- Eksamensafvikling
- Indberetninger til Ministeriet
Du er med til at omsætte bekendtgørelser og regler til effektive administrative processer i hverdagen.
Vi tilbyder
En moderne kursus- og uddannelsesadministration med gode kollegaer, der arbejder sammen i teams og på tværs. Vi er en mangfoldig og alsidig arbejdsplads med mange typer medarbejdere i alle aldre og inden for mange forskellige faggrupper.
Et job, hvor du vil få udfordringer, ansvar, udvikling og indflydelse på jobindholdet, hvor arbejdsdagen vil være afvekslende og spændende med variation i opgaverne.
Fleksible rammer og mulighed for hjemmearbejde efter aftale og koordinering med dit team og din leder. Vi har flekstid og fokus på en god balance mellem arbejds- og privatliv.
Ansættelse
Stillingen er på fuldtid, og vi ser frem til at byde dig velkommen den 1. marts 2026.
Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og OAO – Det Statslige Område samt organisationsaftale for HK Stat.
Arbejdstiden ligger typisk i tidsrummet kl. 08:00-15:30.
Ansættelsesområdet er hele ZBC, og du vil som udgangspunkt have tjenestested på Ahorn Allé 3-5, 4100 Ringsted.
Dog skal du i et begrænset omfang være parat til at deltage i f.eks. møder, kompetenceudvikling samt modtage onboarding på andre af ZBC’s adresser.
Som uddannelsesinstitution indhenter vi børneattest i forbindelse med ansættelse.
Ansøgning
Har ovenstående job vakt din interesse? Så klik på knappen "Søg jobbet" nederst i stillingsopslaget og upload ansøgning, CV samt relevant uddannelsesdokumentation. Der modtages alene ansøgninger via link/formular i stillingsopslaget.
Vi skal have din ansøgning senest den 2. januar 2026. Ansøgninger modtages ikke efter ansøgningsfristens udløb.
Første ansættelsessamtale forventes afholdt i uge 4, og anden ansættelsessamtale forventes afholdt i uge 5, 2026.
Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Vi lægger alene vægt på kvalifikationer og kompetencer.
Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte:
Susanne B. Jørgensen, leder af kursus- og uddannelsesadministration, tlf. 2519 2845, mail: sbjo@zbc.dk eller,
Jeanette E. Jacobsen, administrationschef, tlf. 2519 3839, mail: jeol@zbc.dk.
(ZBC har pga. juleferie lukket i perioden 20/12-2025 til 4/1-2026 begge dage incl.)
Hvem er vi?
ZBC har over 6.000 årselever, cirka 1.000 ansatte, en omsætning på 710 millioner og adresser i 9 byer på Sjælland. Vi udbyder mere end 40 forskellige erhvervsuddannelser og har 10. klasse, teknisk gymnasium og handelsgymnasium, ligesom vi tilbyder efter- og videreuddannelse inden for mange brancher. Derudover har vi mange faglige og sociale miljøer. Hos os er der fokus på den enkelte elev, men vi lægger også vægt på, at vores elever er en del af et stærkt fællesskab.
Selv om vi er en stor skole, er vores primære mission at bevare bredden i uddannelsestilbuddet og have en høj kvalitet i uddannelserne. Vores skole er også internationalt orienteret, så elever på alle uddannelser har mulighed for at komme i praktik i udlandet. Vi har samtidig fokus på, hvad ZBC’s arbejde betyder for vores samfund og ikke mindst for vores mange elever, kursister, samarbejdspartnere og virksomheder.
ZBC er UNESCO Verdensmålsskole
På ZBC uddanner vi til fremtiden, og vi er stolte over, at ZBC er UNESCO Verdensmålsskole. Med afsæt i et globalt netværk og med et stort fokus på at fremme bæredygtig udvikling globalt, nationalt og lokalt støtter vi vores elever og kursister i at blive reflekterende medborgere. Hver dag arbejder vi på forskelligvis med FN’s 17 verdensmål.
ZBC
Vær med. Verden er til at forandre.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ringsted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
ZBC, Ahorn Alle, 4100 Ringsted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-01-2026;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/c8cb4d0d-cfbe-4a83-83d2-4bf2078369a1