Bliv DSB 7-Eleven Butikschef på Ringsted Station - Skab resultater gennem teamwork!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Tænk nu, hvis DU kunne skabe resultater gennem andre, og DU kunne have stor indflydelse på din egen hverdag!

Og forestil dig, at du opnår dine salgsmål, fordi du har de bedste medarbejdere, som du arbejder tæt sammen med?

DSB 7-Eleven butikkerne ligger i forbindelse med togstationer i hele landet. Vores kunder pendler til og fra arbejde og skal skynde sig at have forfriskninger med til turen.

Som vores nye butikschef på Ringsted station har du og dit team ansvar for at den gode kundeoplevelse og salgsresultaterne går op i en højere enhed.

En afvekslende arbejdsdag Din hverdag vil variere, men en typisk dag kan begynde kl. 07.00. Efter en opdatering fra salgsassistenten, der har åbnet butikken, sikrer du, at butikken er klar til dagen. Derudover bestiller du varer, håndterer det daglige regnskab og følger op på butikkens salgsmål.

En stor del af dit job er at motivere og udvikle dit team, så de altid yder deres bedste. Det er også vigtigt, at du har øje for butikkens udseende og overholder vores rengøringsstandarder.

Dine primære opgaver og ansvar vil være, at

  • Have ansvar for butikkens drift og økonomiske resultat
  • Lede og udvikle dine medarbejdere
  • Butikken lever op til vores standarder og har de rette varer og tilbud på ”hylderne”
Velkommmen til teamet Din kommende DSB 7-Eleven butik har åbent i hverdagene fra 05:00 til 24:00 og fra 07:00 til 24:00 i weekenden.

Vi er et engageret og mangfoldigt team, og som vores nye chefkollega, vil du opleve at vores tone er direkte og uformel, og at vi lægger stor vægt på sammenholdet i teamet.

Vi søger dig som har viljen og engagementet til at lykkes Vi leder efter dig, der har erfaring

  • Med ledelse af salgsteam
  • Fra detailhandlen

For at trives og lykkes i jobbet er det vigtigt, at du

  • Motiveres af at skabe resultater – både gennem dine medarbejdere og igennem butikkens salgsmål
  • Har evnen til at håndtere forandringer, er effektiv i planlægning og prioritering af opgaver
  • Kan træffe hurtige beslutninger og formår at holde fokus under pres
  • Kan kommunikere med vores kunder på dansk og engelsk
Hvad tilbyder vi? Hos os får du et job

  • Fyldt med service og kundekontakt fra du møder til du går hjem
  • Hvor du kan udvikle dig både personligt og fagligt
  • Med gode kollegaer og plads til forskellighed
Løn og personalegoder I DSB 7-Eleven bliver du en del af et stort fællesskab og en mangfoldig organisationskultur. Hos os er der plads til alle uanset køn, etnisk baggrund, handicap, alder, seksuel orientering og religion.

Vi tilbyder attraktive ansættelsesvilkår, en løn, der afspejler dine kvalifikationer og en bonusordning baseret på butikkens resultater.

Du får gode personalerabatter på udvalgte produkter, gratis medlemskab af PureGym, sundhedsforsikring og mulighed for gratis togkort.

Du har derudover gode muligheder for at deltage i en række lederudviklingsaktiviteter.

Søg nu! Du søger stillingen ved at trykke på ”Søg stillingen”.

Vi modtager ikke ansøgninger via mail.

Du behøver ikke at lave et CV eller ansøgning. Du skal blot svare på en række spørgsmål. Som noget ekstra, kan du uploade en lille video, hvor du fortæller om dig selv og din motivation for at søge.

Ansøgningsfristen er d. 20. juni.

Ved spørgsmål kan der sendes en mail til regionschef Ina Nørdam Engelstad på inne@dsb.dk

Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ringsted Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Kort & Godt A/S, Ringsted, Jernbanevej , 4100 Ringsted

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6059519

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet