BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du interesse for, og kendskab til applikationer inden for det økonomiske område? Og har du evnen og gå-på-mod til at gøre en forskel og sikre forankring og videreudvikling af applikationerne? Så er du måske vores nye Applikationsspecialist!
Oracle Cloud og meget andet
Det største system i systemporteføljen for økonomi er vores ERP-løsning, hvor de økonomiske processer, lagerstyring og indkøb håndteres. Vi er i en spændende overgang fra vores Oracle on-premise løsning til Oracle Cloud, hvor vi forventer at gå i luften med Oracle Cloud 1. januar 2024. Du vil derfor få en hverdag hvor du dels skal være med til at vedligeholde den gamle løsning, og dels være med i projektet omkring den nye.
Som applikationsspecialist vil du spille en afgørende rolle i vores overgangsproces. Du vil være med til at sikre, at Oracle Cloud-applikationen er konfigureret og tilpasset optimalt af leverandøren i forhold til de IT-tekniske krav der er sat. Du vil arbejde tæt sammen med Application Manageren og det tekniske team, for at sikre en problemfri implementering og senere vedligeholdelse og drift af Oracle Cloud og dertil hørende komponenter.
Et komplekst setup med mange forskellige samarbejdspartnere
Du vil blive vores specialist på området og det forventes, at du opnår den tekniske forståelse, der gør, at du kan navigere mellem interessenter i IT og forretning, og samtidig kan dykke lidt længere ned i applikationen og sikre den bedst mulige drift og udvikling.
Du arbejder tæt sammen med dine kolleger i Koncern IT, dine kunder i forretningen samt leverandører, hvorfor du skal kunne navigere i et komplekst setup med mange forskellige samarbejdspartnere.
Vi tilbyder en stilling med opgaver, der spænder bredt og giver masser af gode udfordringer.
Eksempelvis kommer du til at løfte opgaver som at:
- Opnå kendskab til testprocessen og være udøvende på det operationelle og procesuelle plan
- Fungere som tovholder/projektleder på mindre opgaver/projekter
- Sikre at leverandøren leverer de relevante opgraderinger samt udvikler mest hensigtsmæssigt
- Deltage i arbejdet omkring koordinering og planlægning af løbende vedligeholdelse, optimering samt opgradering af applikationerne
- Sørge for at regionens ITIL processer omkring bl.a. change management bliver overholdt
Har du sans for detaljen og god til at bevare overblikket?
Vi forestiller os at du har en relevant IT-faglig baggrund enten via uddannelse eller erfaring. Det er en fordel hvis du har kendskab til Oracle Cloud, Linux, ITIL-principper eller er ITIL certificeret, men det er ikke et krav.
Du kan tilegne dig teknisk viden om de enkelte applikationer/software, og du er god til at bevare overblikket. Vi forventer samtidig, at du har forståelse og kendskab til daglig drift og i stand til at sætte dig i kundens/forretningens sted. Du har sans for detaljen og er i stand til at udarbejde brugervenlig dokumentation og vejledninger.
Som person er du proaktiv, du kan selv drive processerne og du har en struktureret tilgang til din opgaveløsning, selvstændigt såvel som teambaseret.
En velfungerende afdeling med et stærkt fokus på opgaven
Vi er et mangfoldigt administrativt team på 20 specialister, hvor du vil få mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt. Vi er optaget af, at vi løser vores opgaver med stor kvalitet, da det skaber værdi for regionens borgere.
Vi har en travl hverdag, men samtidig formår vi at skabe et godt og sundt arbejdsklima med høj medarbejdertilfredshed, hvilket er vigtigt for os. Vi er en fleksibel arbejdsplads med fix-tid fra 9-15, og hvor man i høj grad selv kan påvirke ferie- og fridage.
I Koncern IT vil vi gerne hinanden som kolleger, og vi gør en del ud af at mødes i sociale sammenhænge, som fx ved fredagsmorgenmad, gå-hjem-møder og seminarer.
Lyder det som noget for dig?
Hvis du vil være en del af teamet, så send os din ansøgning senest den 12. juni 2023. Samtaler vil blive afholdt løbende og der vil være to samtalerunder. Tiltrædelse ønskes den 1. august.
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er 37 timer inkl. frokost med flextidsordning.
Skulle du have spørgsmål til stillingen eller Koncern IT generelt, er du velkommen til at kontakte teamleder Helene Su-Min Ting Danielsen på mobil: 20 34 13 34 eller på mail: hdani@regionsjaelland.dk
Vi glæder os til at høre fra dig!
Koncern IT – Fælles om digitalisering
Koncern IT er regionens fælles IT-organisation, og vi er ansvarlige for digitale løsninger til Region Sjælland. I Koncern IT er vi højt specialiserede og dedikerede medarbejdere med mange forskellige fagligheder, der tilsammen gør os til et stærkt hold.
Vi er cirka 500 ansatte, der hver dag går på arbejde for at levere digitalisering til gavn for medarbejdere, borgere og patienter. Vi er en arbejdsplads, hvor jobtilfredsheden er høj, og hvor der er fokus på fleksibilitet - herunder muligheden for hjemmearbejde.
Vi er centralt placeret i Ringsted, så det er nemt at komme til os med både bil og tog. Vores supportorganisation er placeret på regionens sygehuse - tæt på vores ca. 20.000 brugere.
Fra 1. september danner vi et helt nyt center, Koncern Digitalisering, der skal understøtte endnu stærkere borgernære digitale løsninger.
Lær os bedre at kende:
Hjemmeside: Koncern IT som arbejdsplads - Region Sjælland - Vi er til for dig (regionsjaelland.dk)
LinkedIn: https://bit.ly/40K6MMT
Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 19.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ringsted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Region Sjælland, Alleen 15, 4180 Sorø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.regionsjaelland.dk/job-og-uddannelse/jobside?hr=show-job/35187&linkref=15584&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5838842