BECH Personale søger en administrativ lagerassistent til vores samarbejdspartner i Ringsted. I denne stilling vil du bruge 25% af din tid på kontor, hvor du klargør ordrer og fakturerer kunder, mens de resterende 75% vil være på lageret, hvor du håndterer de sædvanlige lageropgaver.
Vi forventer, at du:
- Er mødestabil og har erfaring med lagerarbejde
- Er fleksibel og en teamplayer
- Trives med manuelt arbejde
- Værdsætter præcision og kvalitet i dit arbejde
- Kan læse og skrive dansk eller engelsk
- Har en god IT-forståelse og lærer hurtigt.
Dine arbejdsopgaver:
- Klargøring af ordrer og fakturering af kunder
- Truckkørsel (truckcertifikat påkræves)
- Pluk og pak af ordrer
- Lagerstatus, lageroptælling og varemodtagelse
- Lageroprydning og diverse forfaldende arbejde.
Vi tilbyder:
- Spændende og afvekslende arbejdsopgaver
- Et godt og professionelt arbejdsmiljø
- En konkurrencedygtig løn.
Praktiske oplysninger:
Stillingen er på 37 timer.
Arbejdstiderne: (mandag-fredag) 06:06 – 14:00.
Løn: 170 kr. pr. time + tillæg efter gældende overenskomst, fritvalgskonto, pension og feriepenge.
Transport: Der går ikke offentlig transport til virksomheden, så det er vigtigt, at man har eget transportmiddel.
Ansøg nu:
Opstart er hurtigst muligt, der vil derfor blive afholdt samtaler løbende.
Lyder overstående som noget for dig, og kunne du tænke dig at blive en del af et yderst professionelt miljø? Så skal du ikke holde dig tilbage med at sende os en ansøgning.
Har du spørgsmål til ovenstående jobopslag, er du altid velkommen til at kontakte os på telefon: 72 10 85 47 alle hverdage mellem 8-16.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ringsted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
BECH Personale ApS, Rytoften, 8210 Aarhus V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6127724