Moment søger på vegne af en samarbejdspartner en stærk administrativ profil til en spændende stilling inden for planlægning, koordinering og kundeservice. Du vil blive en del af serviceafdelingen i Ringsted, og et fantastisk team præget af godt humør og en god omgangstone.
Jobbet:
I serviceafdelingen vil dine arbejdsopgaver være alsidige og spænde bredt. Du vil blandt andet komme til at:
- Besvare mailkorrespondance
- Koordinere og håndtere ledningsoplysninger til kollegaer
- Ansøge om gravetilladelser
- Varetage kundekontakt via telefon
- Udføre forefaldende kontorarbejde
Din profil:
Vi forestiller os, at du har erfaring fra en lignende administrativ stilling og besidder følgende egenskaber:
- Omhyggelig, struktureret og systematisk tilgang til arbejdsopgaver
- Rutineret IT-bruger med god forståelse for digitale systemer
- Selvstændig, ansvarsbevidst og engageret i dit arbejde
- Serviceminded, imødekommende og engageret i kundekontakt
- Rolig og effektiv i travle perioder, hvor du kan bevare overblikket
- Pålidelig og med en udpræget ordenssans
- Fleksibel og trives med en varieret og travl hverdag
- Villig til at lære nyt, da nye opgaver kan tilføjes efter oplæring
Vi tilbyder:
- Arbejdsplads primært i Ringsted, med mulighed for enkelte dage på kontoret i Taastrup
- Opstart hurtigst muligt
- Try & Hire-periode på tre måneder med mulighed for fastansættelse
- Løn afhængig af erfaring – forhandles individuelt
Interesseret?
Hvis ovenstående fangede din interesse, vil vi opfordre dig til at sende dit CV allerede i dag. Klik på "Søg job" og følg ansøgningsprocessen.
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Julie på tlf. 41 30 13 07 eller tbl@moment.dk.
Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ringsted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Moment Construction, Landsen, 9230 Svenstrup J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6156981